niedziela, 9 lipca 2017

Grać przez długi czas...

Dwudziesty siódmy tydzień prawie za nami.
Jest to więc ten moment na zdjęcia z minionych siedmiu dni robionych w ramach mojej wersji foto Projektu 365 dni.
Zdjęcia w większości to raczej moje "art wizje" niż łapanie chwil. Chociaż i takie też złapałam :)

Zapraszam do oglądania :)


184#365 Poniedziałek. Kocur i palec ;) ) telefon




185#365 Wtorek. Hm...Stopy w stylu "art" ;) / Aparat



186#365 Środa. Kuzynkowe paznokci ;) Prawda że piękne? / Aparat



187#365 Czwartek. Polujący Kot?... / Aparat



188#365 Piątek. Uroki wodne.../ Aparat



189#365 Sobota. Artysta :) / Aparat



190#365 Niedziela. Kompozycja z Kotem :) / Aparat





Czasami musisz grać przez długi czas,
żeby być w stanie zabrzmieć, jak Ty.

Miles Davis




Się nagrałam długo. Jak to u saturników bywa... 
(Saturnik to ktoś kto ma mocnego saturna w horoskopie.)
Tak mi było widać pisane...

Słońca życzę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz