niedziela, 23 lipca 2017

Początek wniebowstąpienia...

Dzieńdoberek ❤❤❤
Dwudziesty dziewiąty tydzień właśnie kończy się, zatem przybywam prędziutko zamieścić fotki z całego tygodnia, które to dzień po dniu robiłam w ramach mojej wersji foto Projektu 365 dni.
I tak myślę sobie, że mój główny temat to  k o l o r  jest.
Znalazł się też kotek, a także radosne selfie me :)



198#365 Poniedziałek. Różyczki z zielonym tłem :) / Aparat



199#365 Wtorek. Hmm... Takie serducho jakieś... / Aparat



200#365 Środa. Lola na podwórku :) / Telefon



201#365 Czwartek. Mua na pięknym mandalowym dywaniku nowym ;) / Telefon



202#365 Piątek. Kwiateczki działkowe :) / Aparat



203#365 Sobota. Cukinia z marchewką tuż przed wrzuceniem na patelnię :) / Aparat



204#365 Niedziela. Działkowe impresje :) / Aparat






Pierwsze przelotne spojrzenie w niebo - tu i teraz - jest początkiem naszego wniebowstąpienia.
Joel Goldsmith
"Droga do Nieskończoności"
❤❤❤




Cytacik zaczerpnęłam z fejsbukowej stronki Joel Goldsmith i Przyjaciele.
Wniebowstąpienia życzę ;)))))))))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz