poniedziałek, 5 marca 2012

Pokojowa manifestacja protestacyjna:)

26 wyzwaniu w scrapkach trzeba wyrwać przypadkową stronę z książki lub gazety i znaleźć w niej słowa, zwroty, czy wyrażenia, i zbudować według tego nową historię.
Moja kartka pochodzi z książki o historii Etiopii. No i po początkowych "oględzinach" stwierdziłam, że to bez sensu, ale uparłam się, że  m u s z ę  coś znaleźć... I -  znalazłam... protest!
A że ogólnie nie lubię stawianych mi ograniczeń, to potraktowałam to osobiście. Stąd moje zdjęcie. Co prawda do akcji protestacyjnej lepsze byłoby zdjęcie, jak siedzę na drzewie, ale niestety nie chodzę po drzewach jakoś tak ostatnimi laty...:)
W końcu swojej suwerenności bronić można wszędzie, nawet na kamieniu.I to nawet norweskim:)
No i oczywiście pokojowo. Z pacyfką.
Przedstawiam swój kolaż:





Poczułam zew zieleni. Takiej soczystej, dojrzałej. Z robalami:)))) Chociaż nie lubię robali....:)

Miłego poniedziałku!!!

19 komentarzy:

  1. O! to wyzwanie jak dla Ciebie stworzone! i fajnie wyszło- to zdjęcie super przełamuje symetrię mandali a zieleń po prostu super- no i bardzo na czasie- co tu ukrywać- wiosna idzie! i robale też :-(( niestety... a może i na jakieś drzewo się wlezie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mistrzostwo świata Jyoti! naprawdę udana praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość projektu podoba mi się - jak zwykle - ogromnie!!! no co ja na to poradzę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale na bangi wolności pojechałaś!
    Wolności kolor, tekst, smak, sama się uwolniłaś z zamkniętego koła, boję się co będzie dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Genialny tekst wyciągnęłaś i pięknie go ubrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna interpretacja i to zdjęcie ciekawie wkomponowane

    OdpowiedzUsuń
  7. cudeńko ci wyszło życze powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tekst i Twoje wkomponowane zdjęcie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod coraz większym wrażeniem Twoim mandali, piękna taka soczyście zielona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje nieziemskie mandale powalają a słowa zawsze trafiają w 10 i w samo serducho:*)
    Zieleń pozytywnie zakręcona wiosną a robali też nie znoszę:-(
    Uśmiechnięta pokojowo dziewczyna urocza i superowa:)zdolna wskoczyć na każde drzewo...
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu piękne przesłanie, jestem całkowicie za,
    no i oczywiście z tobą w tle jeszcze bardziej to uwiarygodnia :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombowo! Uwielbiam w ogóle mandale, dlatego zawsze z radością do Ciebie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. peace, love & freedom!!! uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń