poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Niech żyje dzika natura

Niedziela była dla mnie łaskawa i znalazłam czas na rameczki.
Rameczki dwie.
Na różowo - turkusowo.



































Kochasz puszczę?
Ja kocham puszczę, więc się puszczę z niszczących poglądów, więc sobie odpuszczę przekonania - dzieło myśli ludzkiej, więc sobie przypuszczę, że jestem już wspaniała bez naprawiania się i wycinania niedoskonałości i połamanych przeżyć życiowych, więc sobie wypuszczę nowy sposób odczuwania i przyjmowania:)

Niech żyje dzika natura, w której wszystko służy dla dobra puszczania życia w zachwycie!

Puszczajmy się, Kochani, jak dzika miłość do szczęścia wolności istnienia:) Niech nam zielono w głowach będzie i uśmiechniętym zielonym do góry:)

Agnieszka Róża Banasiak
Szkoła Mistrzostwa Życia



Takie radosne słowa mnie zachwyciły wczoraj i je podkradłam, żeby zacytować :)
Podkradłam stąd.

Niech żyje dzika natura! 

1 komentarz: