środa, 11 września 2013

Brązy i róże

...na pudełeczku i kartce...
Zapotrzebowanie na jeden jeszcze komplecik miałam...:)
A że dowolność kolorystyczną też miałam, to zrobiłam do kolorów z tej pięknej palety:)))
Papier to UHKowe Koło Fortuny z najnowszej kolekcji Winter is coming. Po mojemu popsikane glimmer mistami i potuszowane distressami.
Baza - pudełko i kartka pochodzi z Papierowej Galanterii.































Już myślałam, że nie dam dziś rady zrobić fotek, ale słonko pokazało jeszcze swe oblicze tuż przed zachodem - jakby dla mnie specjalnie...:) Wykorzystałam więc okazję i oto jest kolejny post na moim blogu:)
Dziękuję!!!

7 komentarzy:

  1. Papiery nie do poznania w tej kolorystyce. Piękne! Strasznie mi się podoba ten migawkowo-kółeczkowy układ warstw papieru. Można prosić o jakiś kursik (jeśli to nie tajemnica oczywiście). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Tajemnicą to nie jest tylko wymaga przełamania ...lenistwa? Bo już taki kursik to trzeba jakoś zaplanować. Może mi się uda;))

      Usuń
  2. Jak pustynna róża rozkwitła... cudna karteczka...genialne łapki wykonały ten komplecik od i do ♥
    całusy
    d

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki rewelacyjne! Wszystko dobrane ze smakiem:) ach jak ja lubię tutaj zaglądać:)))
    Pozdrowienia z małopolski!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ty dziewczyno masz talent -piękny ten komplecik -pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń