niedziela, 15 stycznia 2012

Pogrążeni w nieświadomości

Zapisałam się do Kolażowni. Jakoś tak bez namysłu. Spodobały mi się zwariowane prace dziewczyn i mnie też się zachciało. Tyle że moja wyobraźnia kończy się raczej na "kółkach"...No i zaczęłam dumać. Co ja teraz zrobię?!
Zaczęłam od bazy. I czekałam na jakiś impuls. Przewalałam stosy gazet. I nic. W końcu coś drgnęło.
A efekt jest taki:




Przy okazji pochlapałam sobie i wpasowałam się z moim pierwszym kolażem do kolejnego wyzwania w scrapkach:)  Użyłam mojego nowego nabytku do chlapania - farbek ecoline. Oprócz tego glimmer misty i złoty ogranicznik.

A dlaczego rybki? Ano rybki pływające w głębinach kojarzą mi się bardzo z odmętami nieświadomości.

Teraz tylko muszę jeszcze dodać moją pracę do Kolażowni...Mam nadzieję, że to nie jest zbyt skomplikowane...

10 komentarzy:

  1. super jest!!! i to kółko tak fajnie ogranicza, a jednocześnie zakreśla pole koncentracji, no i w ogóle całość jak zwykle rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no i super, że spróbowałaś nowego! kolaż wyszedł Ci świetny.
    całuski♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie się zaczyna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie Ci wyszedl ten kolaz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze próby i efekt znakomity, rewelacyjnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, to śmieszne ale niedawno myślałam o Tobie i stwierdziłam, ze może "namówię" Cię na kolaż.
    a tu niespodzianka-wyprzedziłaś moją sugestię a że Zdolna Jesteś Niesłychanie to "Pogrążeni" wyszły Ci perfecto!
    A może za bardzo się mądrze, jeśli tak - to sorrry
    pozdrowienia
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie drgnęło,śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
  8. totalnie przepiękna praca! ten klimat! cuuuuuuuuuuuudo!!!

    OdpowiedzUsuń