czwartek, 30 stycznia 2014

Wyzwól się absolutnie

Miałam wczoraj zaszczyt gościć na blogu 3rd Eye ze swoimi kolejnymi dwoma tagami. Poprzednie pokazywałam tu.
Bardzo polubiłam te Dryszkowe mandalowe stempelki, do tego stopnia, że wróciłam do zabawy z papierem.
Tym razem użyłam tego stempelka i tego.

Teksty na tagi zaczerpnęłam z książki śri Vasta - Taniec z mistrzem.












Wyzwól się absolutnie, aż kwestia wyzwolenia zniknie z twojego umysłu. Płyń, po prostu płyń
z życiem. Gdy będziesz tak płynąć, znikną: ty i ja. Zniknie porównywanie świata wewnętrznego
z zewnętrznym. Bezwiednie uświadomisz sobie, że już jesteś na miejscu.
śri Vast



 Wyzwól się absolutnie







Po prostu płyń z życiem







We własnym wnętrzu, jeśli wsłuchasz się w samego siebie, jeśli wejdziesz w siebie głęboko,
zobaczysz coś naturalnego, coś, co należy do ciebie. Coś nietkniętego, nieskażonego, coś, czego 
nie dosięgają te wszystkie uwarunkowania. Swoją prawdziwą naturę.
śri Vast
















Chcę, żebyście żyli według samych siebie, bez żadnego punktu odniesienia. Jesteście po prostu
cząstkami boskiego tańca. Więc po prostu tańczcie razem z całym istnieniem. W tym tańcu 
uświadomicie sobie swoją bezgraniczność. Bądźcie bezwarunkowo szczęśliwi. Bądźcie szczęśliwi
bez żadnego powodu.
śri Vast










Trochę przydługi ten post się zrobił i w tym więc miejscu go zakończę.
Ściskam Was serdecznie:**

4 komentarze: