środa, 29 stycznia 2014

Uwolnij marzenia szary...;)

Chciało się napisać "Szarik";))))) Rzecz jednak dotyczy pastelowego papieru UHK Gallery - sześć, który jest szary z jednej strony i którego użyłam do zrobienia tej karteczki. Od strony szarej, oczywiście:)
Postemplowałam go tym stempelkiem 3rd Eye i jeszcze tym.

A sama karteczka jest liftem kartki Primii w styczniowym CARDLIFCIE na Art - Piaskownicy.
Moja wersja mocno odbiega od karteczki do zliftowania, ale układ zachowałam. Mniej więcej ;)))



























Wzięło mnie na papier ostatnio, co bardzo mnie cieszy. Chociaż póki co, nie mam planów, co zrobię w najbliższym czasie... Jestem pewna, że natchnienie czy intuicja sama mnie nakieruje.

Tymczasem pozdrowienia ślę serdeczne!!!:**

4 komentarze:

  1. Bardzo pozytywne:) Czasami taka niewielka rzecz potrafi podnieść na duchu i poprawić humor:)

    Pozdrawiam,
    Em

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwień to życie... pięknie działasz z tymi papierkami :)

    p.s. a ja się właśnie aktualnie w "szarika" zamieniam ;)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczna i energetyczna ta kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i znów "inaczej" .. bo po twojemu ... czyli jak dla mnie CZAD! dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń