środa, 27 lipca 2011

Jak zostałam obdarowana i podaj dalej

Jakiś czas temu odwiedzając blogi "zaszłam" sobie do Riny , wpisałam się jako pierwszy obserwator i zupełnie niczego się nie spodziewając dostałam od niej maila z prośbą o adres!
Specjalnie dla mnie zrobiła z tej okazji to cudeńko, prześliczny notes!!!



Prawdą, że piękny? Aż boję się w nim cokolwiek pisać, żeby nie zaburzyć tej harmonii...
Nigdy nie robiłam notesów, a ten jest pierwszym , jaki mam. Dziękuję!!!!!!!


A teraz zabawa podaj dalej, na którą natknęłam się u Pretty things już też jakiś czas temu i trochę może późno, ale w końcu kontynuuję zabawę tutaj. Chodzi o to,że pierwsze trzy osoby, które zgłoszą chęć udziału i wyrażą ją w komentarzu pod tym postem otrzymają ode mnie  zrobiony przeze mnie upominek i zorganizują taką  zabawę na swoim blogu. Zasady są takie:

1 - Musisz posiadać własny blog

2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni

3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od ciebie.

4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.

A to banerek zabawowy zrobiony przez Pretty:


Zapraszam, jeśli ktoś miałby chęć!.

5 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie brałam udziału w żadnej wymianie, może już najwyższa pora znowu się gdzieś załapać? ;)
    Zapisuję się wobec tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jak szybko! Dzięki dziewczyny, to napiszcie mi na maila swoje adresy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny notesik dostałaś,
    pozdrawiam i dzięki że do mnie wpadasz
    bardzo jestem z tego rada
    i życzę udanej zabawy:-)))

    OdpowiedzUsuń