środa, 26 września 2012

Pocztówkowa wymianka

ze Skrzatką:)
W moim ostatnim pocztówkowym poście wyraziłam chęć wymiany się z kimś na pocztówkę i zgłosiła się Skrzatka.Umówiłyśmy się, żeby praca zawierała przynajmniej dwa guziczki i jakiś tekst.
Dzisiaj właśnie dotarła do mnie śliczna, w nocnym klimacie Skrzatkowa pocztówka, a moja do Skrzatki ciut wcześniej, mogę więc już zamieścić obie:)))


Moja wygląda tak:



Co jest potrzebne
by przyprowadzić pieśń z Nieba?
płynąca z głębi duszy
twórcza siła
wie czego nam trzeba:)



Skrzatkowa pocztóweczka:










Szalenie podobają mi się warstwowe chmurki i - co jest niezmiernie ważne - sama pocztóweczka emanuje dobrą, czystą i niezmiernie pozytywną energią, co znaczy, że została zrobiona od serca:)
Dziękuję Skrzatko!!!!!


Niechaj ta pozytywna energia towarzyszy nam wszystkim przez cały dzień!!!!!!!!!!!!!

6 komentarzy:

  1. To była cudowna wymiana, z wielką energią serca, radości i humoru, dziękuję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięęękne obie!!! Świetna wymiana!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dzisiejszy dzień nie zdążyłam nałapać od Ciebie energii, ale na jutro się na pewno przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez sie chetnie wymienie, jezeli to jeszcze aktualne. Moj mail krolley@yahoo.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymianka, obie karteczki niosą pozytywną energię!

    OdpowiedzUsuń