poniedziałek, 10 czerwca 2013

Czekolada z waniliowym nadzieniem

Mandala. 50cm x 50cm.
Ostatnio mam fazę na duże mandale:))



















I tak mi się brązy "wyśniły". Nie moje to kolory, chociaż też je lubię, ale otaczam się raczej pastelami. Brązy są dla mnie za "poważne", ale może właśnie powagi mi zabrakło? :D  I stąd ta mandala? Nie wiem, ale babrać się lubię we wszystkich kolorach. Nawet w brązach;) I gdzie tu powaga?...

Ściskam Was wszystkich cieplutko i "na poważnie", hihihihihi :D :D

8 komentarzy:

  1. Brązy i zielenie to moje ulubione kolory. Ta mandala jest PIĘKNA!!!! I apetyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię Twoje pomarańczowe mandale, ale ta jest niesamowicie smakowita, pozdrawiam, głaskanki dla Pana Kota

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest, taka uspokajająca

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu♥ Ta CUD mandala to zaczarowany krąg, wciąga:-)))
    Mnie raczej przypomina odciśniętą w hebanie magiczną tarczę.
    Kolory ziemi piękne, uzdrawiające, dające oddech i odpoczynek :-DDD
    d

    OdpowiedzUsuń
  5. taka czekoladowa :D świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita. Uwielbiam Twoje mandale, ale ta mnie magnetyzuje - nie mogę się oderwać :)

    OdpowiedzUsuń