wtorek, 4 listopada 2014

Ten kto podąża sam...

Hmmm... Podążyłam za impulsem i zaryzykowałam ciemne kolory.
Zwykle ich unikam w nadmiarze, ale poczułam, że  m u s z ę...................
I oto jest.
Mandala 30cm x 30cm.
W ryzykownych fioletach i granatach.......

W rzeczywistości fiolet jest bardziej fioletowy, a wrzos bardziej wrzosowy :)






































Ten, kto podąża za tłumem nigdy nie dojdzie dalej niż tłum. Ten, kto podąża sam znajdzie się w miejscu, do którego nikt jeszcze wcześniej nie dotarł.


Albert Einstein




Trafiłam niedawno na cytat, nie pamiętam autora, ale chodziło o to, że prawdziwa mądrość zaczyna się wtedy, kiedy przestajemy cytować innych........ Uśmiechnęłam się sama do siebie, bo ja cytuję na potęgę, hihihihiihi .........
Cóż......widać zasilam przeciwny biegun:)))))))))
Nawet w tym względzie przypomniał mi się jeszcze jeden cytat, tym razem Stachury:



I niech sobie wszyscy będą mądrzy ze swoimi rozumami,
a ja ze swoją miłością niech sobie będę głupi.

Edward Stachura



I tym oto sposobem mam dzisiaj w poście dwa cytaty....A co!


I jest mi bardzo dobrze z moją głupotą :D :D 
:**.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz