poniedziałek, 22 lutego 2016

Świadomość świadomości źródłowej

...przed myślami :)

Kilka mandal poszło w świat.
W tym jedna moja ulubiona.
Musiałam więc stworzyć nową ulubioną.
I oto jest.
Lubię na nią patrzeć.
A dodam, ze każda mandala jest dla mnie niespodzianką. Nigdy nie wiem, co mi wyjdzie spod pędzla ;)

30cm x 30cm

















































Obserwuj wędrówki umysłu tu i tam, starającego się o bezużyteczne i niepotrzebne rzeczy lub idee. Nie współpracuj z hasłami które głosi. Zamiast tego miej świadomość świadomości źródłowej przed myślami. Bądź uważnością. Poczuj że jesteś tym, czym naprawdę jesteś. 


Annamalaj Swami






I wiecie co? Świat jest mały... Dzisiaj dostałam wiadomość od pewnej znajomej, która pojechała do Londynu i odwiedziwszy tamże koleżankę zobaczyła u niej MOJE mandale...
Fajnie się poczułam... Ta Pani przeprowadziła się z Polski do Londynu i zabrała je ze sobą! Nie znam tej Pani i nie pamiętam jakie mandale u mnie nabywała, ale jakże miło przyjmować takie wiadomości :)))

...to się pochwaliłam!

Tulam cieplutko :**

2 komentarze:

  1. piękne są te Twoje mandale, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakończenie dnia...lecę kończyć Słonia HM
    całusy

    OdpowiedzUsuń