środa, 12 października 2016

Boso przez pustkowia w sercu

Zebrało mi się na wspominanie.
Będzie więc trochę staro, ale i trochę nowo.
Ta stara część to moje gazetowe wierszowanie. Zebrało się już trochę tego, więc przyszło mi na myśl, żeby wybrać te teksty, które lubię najbardziej oraz przypomnieć je sobie i Wam Kochani moi Tuzaglądacze :) Takie moje subiektywne TOP 10. Choć kolejność jest tak trochę przypadkowa.
To zaś, co tyczy się nowego, to zamieszczam trochę moich wizji/telewizji, czyli zdjęć robionych telefonem i poprzerabianych w programie Picassa.
Lubię ten telefoniczny aparat. Nie dość, że jest pod ręką, to traktuję go bardzo lajtowo uwieczniając czyste wariactwo i dając upust mojemu wewnętrznemu dziecku :)
No.
To zaczynam.




Nr 1
 W głębi duszy wiesz
że wejście do nieba
jest dostępne
Przestrzeń cudu - nasze serca
to 
droga do domu






Nr 2
 Wiesz
ile mam lat?
Jestem kobietą
po czterdziestce
mam się dobrze
oswoiłam własny licznik
spieszę się tylko
żeby
odnaleźć w sobie to
czym naprawdę
jestem






Nr 3
 w odnalezieniu
tego co ważne
wystarczy zanurkować
w głąb duszy
do samego dna
siebie
czy masz
dość odwagi żeby
poznać się 
z istnieniem?





Nr 4
 czym jest
powrót
do korzeni?
to dźwięk śmierci
przekroczenie granic
świadomości
twarz nówka sztuka
dosłownie wszędzie
portret z uśmiechem
po prostu
piękna kąpiel
kosmiczna






Nr 5
 szalony pomysł:
chodźmy boso
przez pustkowia
w sercu
głęboko mroczne odmęty
istnienia
w końcu nie można
udawać w nieskończoność
zauważ swoją rolę
z chwilą
gdy kończy się
opowieść
rozpoczyna się 
przebudzenie






Nr 6
dialog wewnętrzny
nie ustaje
byłoby fajnie czasem być
wobec niego obojętnym
odbudować w sobie dom
z własnym kompasem dla siebie odkryć
radość i pustkę
wystarczy 
jeden przycisk
- jestem -
to tak po prostu
ujawnia
niewyobrażalnie fascynujące
życie






Nr 7
jest!
jest już na prostej...
Tajemnica
Tęcza 
Tęsknota zza
granicy życia
gubi się
pytanie za pytaniem
sensu się już
nie trzymam






Nr 8
Dlaczego
dzień i noc
w naszym życiu
 się dzieje?
nie wiem
ale żeby życie było przepiękne
zaopiekuj się nim
na świeżo
masz w kieszeni
kredki kolorowe?






Nr 9
 bywają takie momenty
kiedy w sypialni
pod wełnianym kocem
trzymając ręce na piersiach
całują się najbliżsi
człowiek poci się jęczy
na wiele sposobów budzi
pożądanie
to ma odmładzającą moc!
A co
wówczas mój kot myśli
o mnie?






Nr 10
chcę się do 
siebie
dokopać
odnaleźć
tożsamość
zdrowo śmiać się z siebie
mam w dupie 
powagę








Mam taką myśl, żeby raz na jakiś czas zamieszczać moje zwariowane ujęcia złapane telefonicznym aparatem. Na przykład raz na miesiąc. Miesiąc to dość dużo czasu, żeby zebrał się jakiś zbiór fotek, tylko nie wiem, czy będę systematyczna?... Nie zobowiązuję się i nawet nie zapytuję, co o tym sądzicie, bo trudno tu znaleźć sens, ale myśl została zasiana...
Może wykiełkuje więc?...
Tulam Kochani :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz