czwartek, 1 grudnia 2016

O rzeczach dosyć nieśmiertelnych :)

Dwie karteczki przedstawiam.
Różne wielkością z pierzastym elementem wspólnym :)
Na jedną było zapotrzebowanie, a druga powstała dla towarzystwa.
Rzadko robię kartki pojedynczo.
Nie miałam weny, co do zdjęć, więc tak bez efektów specjalnych dzisiaj...













 kochaj



 ...moją ciszę do Ciebie wysyłam
a Ty ją chwyć :)








... Bo zawsze byłem bardzo pojętny we wszystkim, tylko nie w życiu praktycznym, przeklętym, które mnie bez przerwy zabija, choć wiem bardzo dużo o wielu rzeczach dosyć nieśmiertelnych...

Edward Stachura





Pada dzisiaj cały dzień...w nocy padało. Nic, tylko z łóżka nie wychodzić...:))))) Jeśli ma się taki luksus w środku tygodnia.
Tradycyjnie pozdrawiam cieplutko:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz