środa, 8 listopada 2017

Ukryty za maską ludzkości...

Karmazynowy raz jeszcze przejawił się w postaci mojej mandali :)
40cm x 20cm
Ze zwisadełkami...







































Czym jest wniebowstąpienie? Zabraniem wszystkiego,
czym jestem, w wieczność, jak wiatr. Jeżeli
słuchałbym ludzi, istoto, zmarłbym w moim życiu.
Wszyscy tutaj umierają, ponieważ uważają, że tak
musi być. Wszyscy żyją tutaj w zależności od opinii
innych osób. Co za szaleństwo! Nauczyłem się kochać
siebie samego, kiedy utożsamiłem się z czymś wspaniałym
i majestatycznym. Cokolwiek człowiek myśli
o sobie w głębi swojego jestestwa, tym się stanie, gdyż
jest on Bogiem ukrytym za maską ludzkości.

Ramtha


Myślę, że te kolorki na jakiś czas wymalowałam już "z siebie". 
Na razie nie wiem jeszcze, co się będzie chciało dalej wymalować. Jestem otwarta na wewnętrzne prowadzenie i inspirację :)
Póki co posyłam moc cieplutkich pozdrowień :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz