wtorek, 10 kwietnia 2018

Wciąż na nowo...

Mandala 50cm x 25cm
Z piórkami.
Zachwycił mnie ostatnio karminowy.
Połączyłam go sobie z niebieskim.
... a dawno nie bylo u mnie chłodnej palety kolorów.
No i jest :)




































Dzikie Gęsi
Nie musisz być dobra.
Nie musisz przejść na klęczkach
Sto mil przez pustynie, pokutując.

Musisz tylko pozwolić miękkiemu
zwierzęciu swojego ciała
kochać to co kocha.

Powiedz mi o rozpaczy, twojej, a
ja podzielę się swoją.
W międzyczasie świat idzie dalej.
W międzyczasie słońce i przejrzyste
krople deszczu
wędrują przez krajobraz 
nad prerią i głębokim 
lasem,
górami i rzeką.

W międzyczasie dzikie gęsi, wysoko w
czystym błękicie nieba,
ponownie wracają do domu.
Kimkolwiek jesteś, bez względu jak 
bardzo jesteś samotna,
świat ofiaruje się tobie,
wołając cię jak dzikie gęsi,
mocno i ekscytująco -
wciąż na nowo ogłaszając twoje
miejsce
w rodzinie istnienia.

Mary Oliver
tłum. Kama Korytowska



Ach! Chyba będzie więcej tego karminowego... "Mówi" do mnie.
A ja mówię do Was Kochani cieplutkie - do karminowego zobaczenia! :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz