poniedziałek, 21 maja 2018

ArtFestiwal 2018 - dzień drugi

Nocną porą zamieszczam drugą serię zdjęć z ArtFestiwalu.
Dzisiaj udało mi się zajrzeć w trzy miejsca po za moim stanowiskiem.
Obejrzałam cudną wystawę zdjęć Reni Skulskiej, którą kochają dzikie zwierzęta i dają się podglądać.
W tym samym miejscu swoje szalone (w pozytywnym znaczeniu rzecz jasna :)) prace i radosne pomysły zaprezentował Arkadiusz Paul Novak.
Potem udało mi się zobaczyć pełne mocy obrazy Żanety Śniadek.
No i oczywiście nie mogłam sobie odmówić  zrobienia foty swojego portretu autorstwa Dagmary Ładniak (czyli moje coś w stylu "full power narcyzm :)))) ).

Na zdjęciach pojawiają się również klocki w różnej konfiguracji. Była to zabawa happeningowa zainicjowana przez Iwonę Olejarz, której ideą było spontaniczne kreowanie przestrzeni zadanymi trzema formami drewna. 
Odwiedzający wystawę mieli okazję uczestniczyć aktywnie w zabawie. Za każdym razem powstawała inna budowla. Co człowiek to inna historia. Psycholodzy mieliby zapewne dużo do powiedzenia ;)

Ostatnie zdjęcie zostało zrobione z udziałem naszej rodzimej artystki Bernadety Wdzięcznej, inicjatorki ArtFestiwalu w Stargardzie.

Z Renią Skulską na tle jej prac :)





Ujeżdżanie Smoka.......;)))))))))))))


Instalacja Arkadiusza Paula Novaka :)


Z Żanetą Śniadek z jej pracami w tle :)


...jak dla mnie - Przebudzenie Mocy.......





Mój portret autorstwa Dagmary Ładniak wraz z moim full power narcyzmem ;)))





Klockowa inscenizacja Iwony Olejarz :)

















Moja mandalowo - księżniczkowa wersja klockowej zabawy ;)))))))))))











Fotka z inicjatorką ArtFestiwalu - Bernadetą Wdzięczną :)






Nic złego się nie dzieje.
Pomiędzy niebem, a ziemią płynie rzeka ciał.
Nisargadatta Maharaj

***

W jednym oddechu jest jest więcej prawdy, niż wszystkie myśli o oddechu.
Adyashanti



I to tyle Kochani :) Za rok znowu zapraszam na ArtFestiwal. Jeszcze nie wiem gdzie będę, ale nawet gdybym nie wystawiała swoich prac i tak będzie cała masa artystów i niezwykłości :)
...o ile ziemia dalej kręcić się będzie bez zmian ;)
Przytulaski ślę:**

1 komentarz: