piątek, 27 lutego 2015

Bądź życzliwy

Jeszcze raz poeksperymentowałam z kształtem mandali.
Miałam jeszcze jedno płótno 30cm x 40cm.
Druga siostra mandali powstała. Elipsa trochę taka.
No i miałam chęć na ogień.

...i znowu - pion lub poziom...





































Bądź życzliwy, gdyż każdy, kogo spotykasz,
stacza wielką bitwę.

Filon Aleksandryjski




Bardzo mi się podoba ta myśl, uświadamia, że nie jesteśmy pępkiem świata i że każdy z czymś się zmaga...
Znalazłam ją jak zwykle na fejsbuku :)


Tulam cieplutko :**

2 komentarze:

  1. Energiczna mandala elipsowa :) Wpis pasuje do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentuje, uwielbiam te kolory, zresztą w Twoim wykonaniu chyba wszystkie uwielbiam :) lubię zdjęcia paletek z farbami, zawsze zerkam na nie ciekawie jak tym razem wygladają.

    OdpowiedzUsuń