sobota, 14 lutego 2015

Rozpoznaj, że jesteś życiem

Inspiracją do powstania tej mandali stał się UHKowy TURQUOISE...
Jak tylko wpadł w moje ręce wiedziałam, że będzie mandala. Choć jak dla mnie to raczej szmaragd niż turkus.
Nie wiem, czy wpisuje się w Walentynki, ale... ale...
Pamiętacie "Miłość, szmaragd i krokodyl"?... Takie mam skojarzenia z tą mandalą.
Miłość jest. Szmaragd jest. Tylko krokodyla brakuje...;)))

Mandala 30cm x 30cm








































Kto dał ci ten szalony pomysł, że powinieneś wiedzieć jak żyć?
Czy drzewo wie, jak rosnąć?
Czy chmura wie, jak płynąć?
Czy wiatr wie, gdzie wieje?
Czy droga wie, że dokądś idzie?
Nie wiedz jak żyć,
Po prostu rozpoznaj że jesteś życiem i że życie po prostu jest.


Mooji ॐ Beloved Master




I jak tam mija Wam dzień Kochani? Ja mam za sobą Walentynkową niespodziankę i rewelacyjny słoneczny spacer. Biegałam po łące nawet :D :D  W świetle promieni słonecznych...
I kto wie, jak jeszcze się ten dzień objawi...

Miłego dnia i mnóstwa niespodzianek życzę! :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz