środa, 1 kwietnia 2015

Odkryć szczęście wewnątrz siebie...

Zapowiadałam ostatnio mandalę do cudnej palety kolorów (patrz post niżej), no i znalazło się troszkę czasu...no i...
Jest!

Mandala 30cm x 30cm
Płótno grubsze, solidniejsze się trafiło:) Jeszcze kilka takich mam. Przyjechały do mnie z zagranicy za sprawą jednej dobrej duszyczki. Dziękuję!





































Kiedy odkryjesz, że całe szczęście jest wewnątrz ciebie, chcenie (brak czegoś) i potrzebowanie są zakończone.

Byron Katie.




Miłego wieczoru:**

4 komentarze:

  1. Piękne kolory, i jak każda Pani mandala idealnie symetryczna! Pozdrawiam:*:*:*
    Muszę odkryć to szczęście wewnętrzne.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze się uśmiecham do Twoich mandali :)
    budzą radość we mnie, a te kuleczki są jak oczy, Wszechświat patrzy sam na siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory i w ogóle pięknie tu u Ciebie:) Zaglądałam już kiedyś ale teraz zostanę na dłużej. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory, moje ulubione :) Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń