niedziela, 24 maja 2015

Co łączy książkę z alkoholem...

...Po odpowiedź na koniec posta odsyłam :D :D

Zakładki zrobiłam. W ramach aktualnego wyzwania i wymiany Na Strychu.
Od początku, jak tylko o tym wyzwaniu przeczytałam, chciałam je zrobić. Tylko pomysł nie przychodził.
A jak pomysł nie przychodzi to na pomoc wzywam - albo piórka, albo serduszka. Albo drzewka.
Są więc drzewka sercowe. Miłosne. Do książek i literatury wszelakiej :)






























Dobra książka to rodzaj alkoholu - też idzie do głowy.

Magdalena Samozwaniec




I wiecie co? Byłam dziś na spacerze w pięknym miejscu. W ogrodzie dendrologicznym!
Jutro więc znowu kolejna porcja zdjęć krajoznawczych:)))))))

Buziole ślę:**

5 komentarzy:

  1. Jyoti, Twoje zakładki są pełne energii i miłości <3 dla mnie miło by było mieć jedną Twoją. Ale wymiany są losowe. Trzymam kciuki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, dzisiaj dostałam Twoją wymiankową zakładkę :) jest SUPER. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są obie. Bardzo się cieszę, że wylosowałam jedną z nich. To się nazywa szczęście :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń