wtorek, 19 maja 2015

Otwórz serce...

Jeszcze jeden moodboard znalazłam.
Retro Kraft Shop proponuje wyzwanie z moodboardem.
Trzeba się nim w jakiś sposób zainspirować.
Zrobiłam zupełnie niespodziewanie (miałam zamiar robić co innego), spontanicznie dość ascetyczną, prostą rameczkę (18,5cm x 18,5cm) ze zdjęciem  kluczy wiszących na sznurku od prania, które to zdjęcie też kiedyś zrobiłam u siebie w ogródku.
Inspiracją z moodbardu był więc dla mnie głównie klucz i klamerki na sznurku.

































Nie podążaj za mną
nie słuchaj tego co mówię
nie patrz na mój taniec
nie powtarzaj modlitw
nie szukaj moich śladów
nie kopiuj niczego
Zapomnij i nie podążaj za niczym
nawet za sobą
Jesteś na miejscu...

Nulina



Wiersz pochodzi stąd.
Uściski cieplutkie ślę:**

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny efekt końcowy, tej ramki w połączeniu z tym zdjęciem. :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory, a te klucze wyglądają świetnie! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń