poniedziałek, 20 czerwca 2016

Potrzeba ludzi pięknie żyjących

Właśnie!
Wychodźcie PięknieŻyjący z ukrycia...Pokażcie światu, jak trzeba żyć...
Dajcie przykład...Temu światu oszalałemu...

A tymczasem ja pokazuję dwie zawieszki.
21cm x 21cm w części mandalowej.































































Ziemia nie potrzebuje już "ludzi sukcesu". Natomiast rozpaczliwie potrzebuje ludzi czyniących dobro. Potrzebuje więcej uzdrowicieli, odnowicieli, bajarzy oraz miłośników wszelkiej maści. Potrzebuje ludzi, którzy pięknie żyją. Potrzebuje ludzi wielkiej odwagi gotowych włączyć się do walki o bardziej ludzki świat. A te wszystkie wartości mają niewiele wspólnego z sukcesem, tak jak go rozumie nasza kultura.

David Orr






I tak a propos pięknych ludzi obejrzałam w nocy piękny polski film "Sprawiedliwy", który z głębi serca polecam. Zachwycił mnie Pajdek, jeden z głównych bohaterów, przykład takiego pięknie żyjącego człowieka. Film rozgrywa się jednocześnie w czasie wojny i tuż po. Generalnie ciężko znoszę sceny wojenne, ale naprawdę warto było ten film obejrzeć. W ogóle fajny przekrój ludzkich charakterów pokazuje, co szalenie lubię podglądać.
Oglądałam więcej fajnych filmów ostatnio, ale ten szczególnie mnie poruszył.

Uściski ślę:**

2 komentarze:

  1. Asiu, jakże się cieszę,że film Ci się spodobał. Nie ukrywam,ze przy oglądaniu niejedna łezka mi się w oku zaszkliła. Rola Pajdka super.
    a zawieszki też super :-) moja dobra kobietko... umiesz pięknie żyć i pokazujesz to nam malując, pisząc ...będąc ... po prostu
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, piękne... jestem wzruszona

    OdpowiedzUsuń