środa, 9 listopada 2016

Światło lalala...:)

Hajo hej! :)))
Kolejne listopadowe wyzwanie mnie zainspirowało.
Tym razem w scrapkach-wyzwaniowo - ŻARÓWKI.
Od samego początku do samego końca nie wiedziałam, co mi z tych moich poczynań wyjdzie?...
Niczym we mgle "widziałam" tylko po kolei każdy, kolejny najbliższy krok...
Zaczęłam od stemplowania. Stemplowania żarówkowego. I to ile wlezie...
I tak powolutku kontynuowałam kolejne etapy.
Wyszedł taki mały - 11cm x 11cm albumik z cyklu prac - "takich nie wiadomo, po co"...
Oprócz żarówkowego (made in Drycha :)) stempelka wykorzystywałam papierowe resztki.
Pojawiły się również króciutkie gazetowe teksty :)
...czyli to, co lubię :)
Zawsze jestem podekscytowana, gdy je układam... gdy moje oczy omiatają te wszystkie powycinane zdania...





 Wszechobecna
moc 
światła












 Zajrzyj tam, gdzie
łączy się
cisza i światło

za kulisami
zapowiada się
to, co najprostsze





mocniej niż
wiatr z północy
działa głębia wnętrza!

największe wrażenie
robi
to, czego nie
widać



 z nieodpartą siłą
w dobrym świetle
zdarza się miłość

światło
na wyciągnięcie ręki
dzieje się teraz



 w ciszy teraz znajdź
również
mnóstwo energii
która ukoi zmysły

poznaj świat 
wnętrza
pełen światła



 gdy słońce wnętrza
mocniej zaświeci
w pełni objawi się
życie

światło
lalala
kryje w sobie tajemnicę życia












Mam nadzieję, że wyszło ciekawie...?
Powinnam to napisać również po angielsku, ale niestety aż tak dobrze go nie znam, żeby tłumaczyć teksty gazetowe z odpowiednim wydźwiękiem.

Buziolki ślę :**

5 komentarzy:

  1. Lubię te Twoje prace "nie wiadomo po co.." :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing again lovely piece thanks for playing at Scrapki- Wyzwaniowo Challenge!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te Twoje kolażowe historie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile żarówek! Te Dryszkowe stemple są świetne i super je wykorzystujesz, a słowa Ci się pięknie układają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stunning album!! So positive and fun!! Thank you for playing with us at Scrapki Wyzwaniowo Challenge!!

    OdpowiedzUsuń