czwartek, 6 czerwca 2019

Falowanie zjawisk...

Puk, puk...Jest tam kto?...
Tak! Dzisiaj wreszcie tak ;) Dzień dobry/wieczór :)))

Pasek wydziergałam. Na biodra.
Z koralików. Takich dwunastu mini mandalek o średnicy ok. 6,5cm.
Koła podkleiłam czerwoną skórką.
Miks kolorów - czerwień, róż, mięta, turkus i niebieski.


























Przyszłam tu doświadczyć wszystkiego i przemijania zjawisk. Nie warunkuję szczęścia. Ani radością, ani smutkiem. Gdy pojawia się to, co nazywa się smutkiem nie stawiam temu oporu. Jest doświadczenie smutku. I mija... ani nie lgnę, ani nie odpycham. Jest jak jest. Po prostu falowanie zjawisk...
Izabela Kudła



Nie wiem, kiedy będę zakładać ten pasek. Byłam bardzo podekscytowana jego powstawaniem, ale jak już powstał to mierząc go - wiem już na pewno że w upał nie bedę go nosić.
Chyba poczeka na chłodniejsze dni.
Wyobraziłam sobie, że bedzie pasował do gładkiej, prostej sukienki i uświadomiłam sobie dzisiaj, że żadnej takiej pasującej nie mam...;)))))))))))))
Noooo, do czegoś dopasuję. Chciał się zrobić koralikowy pasek, to się zrobił. Treści dalszych wydarzeń z udziałem paska jeszcze nie znam. Kiedyś się dowiem.
Moc cieplutkich ożeźwiających uścisków ślę:**

2 komentarze:

  1. Ależ to kawał mrówczej roboty wykonałaś! Efekt powalający! Ja myślę, że do letniej luźnej sukienki takiej fru-fru też by się nadawał, tylko sukienka na upały musiałaby być z jakiejś bardzo przewiewnej tkaniny, lniana albo kretonowa mgiełka czy coś w tym rodzaju... Tak mi się to skojarzyło, bo właśnie rozmyślam nam uszyciem takiej kreacji z gładkiego czegoś, do czego pasowałyby boho wisiory i inne szalone dodatki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fakt, pracy było dużo. A mierzyłam go w upał, kiedy czułam się "klęjąca" i każdy dodatkowy element garderoby wydawał mi się zbędny..;) A sam pasek jest jednak dość ciężkawy. Pewnie bedzie go można nosić do zwiewnych sukienek, ale jednak kiedy słońce nie będzie aż tak paliło.
      I jestem ciekawa Twojej kreacji, daj znać, jak uszyjesz :) Uściski dla Ciebie!

      Usuń