sobota, 12 maja 2012

Rocznicowe Candy!!!!!!!!!!!!

Niedługo - 3go czerwca minie mi pierwszy rok blogowania i z tej okazji ogłaszam swoje drugie candy:)
Tym razem kieruję je raczej do wszystkich scrapujących.
Zasady są takie same, jak poprzednio, tylko że wygra jedna osoba. 

Należy 
-wpisać chęć udziału w komentarzu poniżej tego posta .
-pobrać baner i umieścić go na bocznym pasku swojego bloga.
-miło mi również, jeśli wpiszesz się do obserwujących bloga, ale nie jest to konieczność.

Jeśli nie masz bloga, to podaj adres mailowy.


Candy zawiera:

- Zestaw Tildowy zestaw papierów:


- Te dwa UHKowe zestawy:








- i takie tam tekturki, ćwieki i perełki



Mam nadzieję, że troszkę zachęciłam do wzięcia udziału:))) Zapisywać się można do 2go czerwca do północy, a losowanie odbędzie się dzień później, czyli 3go czerwca.
Serdecznie zapraszam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

151 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze!

    Cudowne słodkości:) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obśliniłam się do pasa :) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja wiem, ze nie zaliczam sie do scrapujących ( te nieporadne próby nie właczją mnie do tego grona) ale i tak się ustawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i kolejnych tak fantastycznych prac !!!
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się bo powoli gromadzę materiały do scrapowania a obserwuje od dawna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani, jakimi to hojnymi darami chcesz nas obdarować!

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja sie ustawiam w kolejce po te cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałabym się nie zapisać, jaaa?! Chcę mieć ten talizman *tupie nóżką jak mała dziewczynka*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bogactwa - istne szaleństwo! Oby wena była dla Ciebie równie hojna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyłączam się do gratulacji z okazji rocznicy i też się ustawię w kolejce po te cudeńka :)-wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oto mój mejl : 1wioleta@interia.pl :> Wiola

      Usuń
  12. Obok takich cukierków nie można przejść obojętnie ;P.
    Asiu gratuluję rocznicy i życzę kolejnych 100! ! !
    Jesteś bardzo inspirującą osobą, pełną ciepła.
    Niosącą pozytywny przekaż :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciągle oryginalnych pomysłów i nieustającej radości z blogowania życzę , zapisuję się z wielką nadzieją

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne candy przygotowałaś :) Piękności Twoje chętnie przygarnę dlatego ustawiam się w kolejeczce :) Dalej będę podziwiać :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy; deklarowane we wcześniejszych postach zauroczenie Twoimi pracami niniejszym potwierdzam i w kolejce cichutko staję, szczęściu w oczy z hipnotyczną siłą zaglądając, może to coś da ... tymczasem pa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!Również ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego, mam nadzieję że też tyle wytrwam. A na cukierki się chętnie pokuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szaleństwo! Tyle słodkości, że aż można do nich wzdychać z utęsknieniem ;)

    Zapraszam do mnie w ramach rewanżu, choć moje candy to przy Twoim tycie:D

    Pozdrawiam serdecznie,
    - Mały Os

    OdpowiedzUsuń
  20. Toż to szok! Poszalałaś z tym candy, nie ma co! :D Po prostu nie mogę się nie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności!!! Podoba mi się szczególnie albumik:) Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością w kolejce staję :)
    Zapraszam na herbatkę ;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy, chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Rocznicy, ustawiam się cichutko i skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale kuszące candy! Z chęcią się zapisuję i z wielką ochotą bym przygarnęła te cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja pierdzielę, za przeproszeniem, ten amulet musi być mój! jak go nie wygram, to przyjadę do ciebie w nocy z łomem i się włamię, i sama sobie coś wezmę

    OdpowiedzUsuń
  28. Same cudowności u Ciebie, choć jestem mało skrapująca to zapiszę się dla samego cudownego albumiku, o amulecie już nie wspomnę. Trzymam kciuki by chętnych było dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne candy i śliczne rzeczy do wygrania. Amulet jest zachwycający! Zapisuję się i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. samych twórczych dni....
    gratuluję i zapisuję się na to kuszące candy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się skuszę :-) życząc wciąż nowych inspiracji.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się ustawiam po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dalszego pełnego pasji i sukcesów blogowania życzy nieustająco pod wrażeniem Twoich mandal pozostająca: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Nie pogardzę takimi słodkościami i wpasowuję się w ogonek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chętnie zapisuję się na Twoje Candy. Oczywiście życzę kolejnych lat z nami i coraz większym gronem zachwyconych obserwatorów ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję roczku w blogowym świecie (mnie jeszcze sporo brakuje... ;))
    Pozdrawiam i staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję rocznicy bloga.:)
    Dopisuję się do Candy.
    Pozdrawiam!:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam sie :)
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    obserwuję od dawna jako OliwkaEwka
    pozdrawiam :)
    a cukierasy to istne szaleństwo ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja też chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bardzo chętnie wezmę udział ponieważ postanowiłam rozpocząć co dopiero moją historie z scrapowaniem :)
    Nigdy nie wygrałam candy :(
    Mam nadzieję , że to mnie padnie i mnie wylosujesz xD
    Mój e-mail to muffinkowy_raj@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. oj ja też się zgłaszam do kolejki na candy. Zapraszam do mnie: laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też chcę, nie mam jeszcze bloga. Jestem początkująca i zbieram różne cudeńka :)
    To jest mój mail: katrindz@tlen.pl :)Pozdrawiam wszystkich serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. I staję w kolejce z wielką chęcią i małą nadzieją na szczęście ;))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Przesłodkie te cukierasy! staję w ogonku i ja:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. wow! same słodkości!! :) może mi się poszczęści!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też zgłaszam sie do tej kolejeczki . Z wielkim Uśmiechem do Ciebie:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zabawy na moim blogu.
    wiki0877@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się do zabawy :)
    Może będę miała szczecie

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  50. Bannerek już u mnie wisi, obserwuję od jakiegoś czasu :D ...a jeszcze dłużej mam w liście blogów :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale cudeńka. Nie może mnie tu zabraknąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja także się zapisuje na to piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  53. ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja również koniecznie ustawiam się w kolejeczce, może a nóż na moje urodzinki 3 czerwca dopisze mi szczęście? Benerek na blogu jest, a i z wielka chęcią powiększę grono Twych obserwatorów. Zapraszam też serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję i się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję roku blogowania i niech się u Ciebie dzieje - pomysłów i czasu życzę Ci przede wszystkim!
    Z chęcią dołączam do ogonka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Staję oczywiście w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie mozna przejsc obojetnie, gdy istnieje mozliwosc wygrania takich slodyczy. To bylby pierwszy jakikolwiek zestaw papierow jaki bym miala, wiec tym bardziej licze na łut szczescia. Serdecznie gratuluje rocznicy, oby bylo ich jak najwiecej. Dolaczam od dzis do grona obserwatorow. Z niecierpliwoscia czekam na losowanie. Info u mnie w pasku bocznym.
    Przepraszam za brak polskich liter- nie ma ich moj komputer.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się z banerkiem (modelinka10024.blogspot.com)
    i obserwacją(karolcia10024

    OdpowiedzUsuń
  60. Candy jest tak bogate, że żal byłoby nie skorzystać z okazji do wygrania go. Dlatego zgłaszam się z mailem: sajdeczka@wp.pl. Niestety bloga jeszcze nie prowadzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne prezenty-ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  62. to ja też się zapisuję...dużo nowych pomysłów życzę...

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam swój udział.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z ogromna przyjemnością wskakuje do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ooo, ale kolejka, przyjemnością zgłaszam swój udział w zabawie, pozdrawiam Asia. nel@poczta.onet.ol

    OdpowiedzUsuń
  66. Aż ślinka cieknie na takie cukierasy-zapisuję się.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowności dla nas przygotowałaś :).

    Może to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  68. Chętnie się zgłaszam po takie cudeńka. Może się poszczęści. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochana, ja też się zgłaszam... właśnie tu zajrzałam, tak tu kolorowo i rocznica... WSZYSTKIEGO DOBREGO, SIŁY , INSPIRACJI I ... CIERPLIWOŚCI... uściski Iza-belka

    OdpowiedzUsuń
  70. Jejciu, ja też chętnie przygarnę te wspaniałości =D

    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam na moje candy =}

    OdpowiedzUsuń
  71. Smerfnie się zapisuję :) Dalej siedze z otwartą buzią patrząc ileż tych słodkości przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy to wszystko dla jednej z nas?!
    Zgłaszam się podskakując, co bym była zauważona ;)
    Baner znajduję się tu
    http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja się chętnie dopiszę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ustawiam się do kolejki bo nagrody naprawdę kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Mmmm.... super! Dopisuję się chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale pyszności, zapisuję się i ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też, ja też :) Gratulacje i wielu sympatycznych rocznic.
    Pierwszy raz biorę udział w candy :)
    Mój e-mail to sa18@hot.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękny amulet i cała reszta "słodyczy" :)
    Z przyjemnością staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Super Candy! Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne cukierasy:)
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. jasny gwint, ale czad! Staję w kolejce, ma się rozumieć :D

    OdpowiedzUsuń
  82. ja chętnie bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudne słodkości :)zgłaszam się i ja
    http://artmaniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się! :)
    I z chęcią dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję i linkuję :)
    http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. ale wypasione candy!:D
    bardzo mnie zaintrygował ten amulet... :)

    jeśli zdążysz w pół godziny,to zapraszam na moje imieninowe candy!
    i już dziś życzę pięknego jutrzejszego dnia,zwłaszcza jeśli również obchodzisz imieniny:)
    aśko

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja chcę, ja chcę :)
    I już się biorę za obserwowanie, bo jakoś wcześniej nie było mi dane do Ciebie trafić^^.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  88. wspaniałe cukierasy,już się cieszę na losowanie .Również cieszę się ,że tu trafiłam :)będę zglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam wpisuje sie i podziwiam sliczne candy i bloga.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Z przyjemnością dopisuje się do kolejki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Szybciutko minął ten roczek, prawda?
    I podejrzewam, że w bardzo miłej atmosferze:)
    Jeżeli tak, to kolejnych równie miłych rocznic blogowania życzę a po te przepyszne słodkości to i ja szybciutko ustawiam się w kolejkę:):)
    Serdecznie pozdrawiam, jola_zola
    http://www.jolazola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Najbardziej intryguje mnie ten album, wygląda pięknie. Z przyjemnością staję w kolejce i idę pobuszować po Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  93. Zachwycające słodkości...ach wzdycham sobie...
    zapisuję się:))

    Samych pięknych i twórczych chwil życzę:)

    Serdecznie pozdrawiam-Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. mnie również zachęciłaś do udziału, więc szybko się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Rany jakie słodkości!
    Zestawy są cudne, sama nie wiem, który ładniejszy, bo wszystkie są śliczne!
    Piękny albumik i gustowna kartka, a do tego przydasie... czego chcieć więcej?

    www.magdalenardo.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  96. łał, jakie cudowności :)
    zgłaszam się oczywiście :)

    pozdrawiam,
    ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja tez spróbuję nie mam szcześcia do losowań ale może raz mi się uda chociaż u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  98. Przygotowałaś naprawdę wspaniałe Candy, szybciutko więc dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Wspaniałe candy, świetne prace - chętnie ustawie się w ogonku - pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  100. Co prawda jeszcze nie scrapuję... Ale mam wielką ochotę! Szczególnie z takim zestawem :-)
    Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. I ja dopiszę się do tej długaśnej kolejki :)
    Kusisz Kobieto kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Dopisuję się i ja do listy "zaślinionych" na widok tylu słodkości ;o) może uda mi się je chrapnąć ;o)

    OdpowiedzUsuń
  103. fajne :D xgochensx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja zycze jeszcze wielu takich rocznic. Wielu lat blogowania, pasji , energii i zabawy.
    No i stanę sobie w kolejce cicho:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ale słodkości! z chęcią dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  106. Przepiękne rzeczy!!!! :) Papierki i dodatki! :) Cuuudne! :D

    Staję w kolejce i mam nadzieję, że tym razem los się do mnie uśmiechnie :)

    Banerek na blogu po prawej stronie www.clarry79.blogspot.com

    Email: sppike@buziaczek.pl

    Dołączam do grona obserwatorów:)!

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękne papiery... Właśnie takich szukałam ;) Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  108. Może się uda...staję w kolejce:)
    piaskoryba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Takie cudowności, że i ja spróbuję szczęścia je wygrać :) Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  110. Nie omieszkam i ja stawić się w kolejce po te cudowności! Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudowne! Może do mnie uśmiechnie się szczęście?

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. No to śpiewam pięknie 100 lat i ustawiam sie w kolejce. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  113. Podnoszę rączkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Słodkości jak marzenie więc ustawiam się grzecznie w kolejce życząc przy okazji jeszcze wiele Takich okazji do świętowania. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ale długa kolejka, jednak nie dziwi mnie to bo cukierki są rewelacyjne;) I ja się zapisuję a jednocześnie zapraszam do mnie na cukierka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Piękności rozdajesz...To i ja się zapisuję;)E-mail: pola03081993@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. witam:) jakie pyszne cukierasy!! zapisuję się i ja:):)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Staję do kolejki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się :) Zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Hmmm, jakie słodkie cukiereczki :)
    Grzechem byłoby nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  121. I ja też się zgłaszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. i ja sie zgłaszam..uwielbiam papierki UKH:)) chcoiaz moje probki kartkowania nie wiem czy przypominaja scrapowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  123. Zgłaszam się !
    Śliczne rzeczy ;3
    moj e-mail : olkaa4@op.pl
    Mam nadzieję, że wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  124. Przewspaniałe CANDY!!! banerek umieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Gratuluję rocznicy blogowania! Życzę dalszej owocnej twórczości :)

    Ustawiam się w kolejce po te cuda, a najbardziej po Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Gratuluję rocznicy.. :0 A co do zestawu.. Nie wiem co jest najbardziej kuszące chyba albumik i te turkusy:) Dopiero zaczynam przygodę z papierem, ale mam nadzieję, że będzie mi sie z nim dobrze współpracowalo :) No.. i może tutaj mi sięposzczęści- byłoby cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ojej jak ja kocham ćwieki i perełki! ;)
    Oczywiście że się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  128. Oh, what a nice candy it is! We are definitely in! The link is on the left sidebar http://sc-sistercraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Dobrze,że jesteś:)czuję jakbyśmy się znały nie tylko ten 1 rok:)
    tyle wpisów...ale może się uda:)bo przecież nie można nie chcieć Twoich prac:)
    pozdrawiam
    dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  130. SUPER! Ustawiam się i ja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  131. Oj zachęciłaś i to bardzo:) ustawiam się w tej długiej kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ludzi pełno, ale może szczęście mi dopisze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Gratuluje roczku :))
    Ustawiam się na końcu tej długaśnej kolejki :))

    OdpowiedzUsuń
  134. to i ja chetnie dolacze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się :)
    domciam@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  136. Ulala jaka kolejka :) To ja grzecznie do niej stanę:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  137. Grzecznie ustawiam się w kolejce po te cuda :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  138. Gratuluje rocznicy i ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam Fincia

    OdpowiedzUsuń
  139. Oczywiście i ja chętnie się zapisuję i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Z wielką ochotą stanę w kolejce :)
    Pozdrawiam

    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Tak na ostatnią chwilę, ale chętnie się wpisuję. :) Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń