wtorek, 4 marca 2014

Czas nadszedł oraz o tym, gdzie mam powagę:))

Strrrrrrrasznie mi się chciało układania słów...
Powiem nawet, że wezbrały we mnie słowa...i w końcu wypłynęły strumieniem...
...całość przybrała kształt meander booka, małej książeczki o wymiarach 7,5cm x 7,5cm.


Na niektórych zdjęciach jest większa, niż w rzeczywistości...












 skąd się bierze
cały świat?
Zanurz się 
w teraz
to już czas
jesteś gotowa
pójść dalej?



 całe życie
hodujemy w sobie
siebie
patrz uważniej
to tylko iluzje
KTO
się boi wewnętrznej
pustki?



czym jest
miłość?
żeby zaistniała
nie zapominaj
słowa
jestem



 Bywa  że
krzyczysz
albo szepczesz
we śnie
dlaczego dlaczego?
przestań!
cała sprawa
dotyczy
myśli



 Interesujesz się 
rozwojem osobistym?
w samym środku siebie
znajdziesz teatr z
aktorami 
na scenie
których nie ma



 chcę się do
siebie
dokopać
odnaleźć
tożsamość
zdrowo śmiać się z siebie
mam w dupie
powagę











Mam nadzieję, że nikogo nie zgorszyłam faktem, gdzie mam powagę hihihiihihihi...
Uściski i buziaki ślę:**

4 komentarze: