środa, 25 lipca 2018

W czasach zniszczenia

...stworzyłam kolejną mandalę.
Dużą.
80cm x 80cm
Energetyczne, kontrastowe kolorki - czerwień, pomarańcze z niebieskim.
Środeczek to jedna z moich glinianych mini mandalek.
Jako że nie zeszkliwiłam tej sztuki to pociągnęłam ją czerwoną farbką i zawerniksowałam.




























W chwili, w której zmieniamy naszą percepcję świata, chemia naszego ciała zostaje napisana od nowa.
Bruce H. Lipton

***

W czasach zniszczenia stwórz coś - wiersz, apel, społeczność, szkołę, moralną zasadę, jeden spokojny moment.
Maxone Hong Kingston



Dziwnie szybko namalowała mi się ta mandala, biorąc pod uwagę gabaryty...:) Miałam wątpliwości co do połączenia kolorów, ale wydają mi się pasować do siebie. Taka radosna jest dla mnie :)
Dziękuję :)
...oraz buziaki ślę :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz