niedziela, 16 września 2018

W samej głębi istnienia...

Naszyjnik numer 30!
Okrągła, pełna trzydziestka!
Się już troszkę nadziubałam tymi koralikami...
I jak już nabrałam odrobinę doświadczenia, to moją ulubioną średnicą naszyjnika okazuje się mniej więcej - 6,5cm.
Dzisiejszy to niebieskości.
Z niebem mam skojarzenia...





























Zanim rozpoczniesz ważne przedsięwzięcie, 
usiądź spokojnie, 
opanuj swoje zmysły oraz myśli 
i zanurz się w głęboką medytację.


A wtedy poprowadzi cię wielka stwórcza moc Ducha.
Paramahamsa Jogananda
"Prawo sukcesu"


***

Gdzieś w samej głębi samego istnienia
człowiek dokładnie wie, dokąd powinien pójść i 
co powinien zrobić.
Są jednak takie czasy, kiedy klaun zwany "ja" 
zachowuje się w tak rozpraszający sposób, że
nie da się poczuć obecności wewnętrznego głosu.

Marie Luise von Franz

(dzięki Alinko Hryniewicz - Hasior)


Mam jeszcze kilka pomysłów na naszyjniki, więc pewnie troszkę poprzynudzam biżuteryjnie, ale zamierzam w międzyczasie coś tam innego dla odmiany poczynić.
Pięknego wszystkiego Kochani :**

1 komentarz: