środa, 7 listopada 2018

Uświadomić sobie jak jest...

I jeszcze jedna mandala 50cm x 50cm.
Przerabiana, czyli też nie jest całkiem nowa.
Początkowo chciałam ją odzielenić, a ostatecznie ją odbrązowiłam i jest jeszcze bardziej zielona...;)
Heh...No tak to bywa...


























Jeśli chcesz uswiadomić sobie jak JEST,
czyli doświadczyć wglądu, musisz przestać
chcieć, aby było inaczej niz JEST.
Tylko tyle.

Aleksander Poraj - Żakiej
Mądrość Wschodu i Zachodu




Zakończyłam już chyba przeróbki. Zanim poczynię nową całkiem mandalę, muszę chyba sobie urozmaicić swą twórczość jakowymś innym dziełem. Coś tam się pewnie samo wykreuje.
A i poczytać chce mi się... Trudno mi zaczynać nową książkę i dzielić czytanie na przemian z malowaniem. Jak się za coś zabieram to albo całkiem na 100% albo wcale. Tak już mam :)
No dobrze, zmykam już! Usciski śląc :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz