niedziela, 3 lutego 2019

Najgłębsza zgoda...

Mandala 80cm x 80cm
Biało szaro czarna.

























Wolność, którą mam na myśli, która wypełnia moje serce,
to zgoda na wszystko takie, jakie jest.

Bo najgłębsza zgoda łączy nas ze wszystkim, co istnieje.
Kiedy zgadzam się na wszystko takie, jakim jest,
uwalniam to,
uwalniam innych ludzi, by mogli być takimi, jacy są,
w żaden sposób nie staję im na drodze.
I odwrotnie,
swoją wolność bycia tym, kim jestem,
zyskuję nie pozwalając przekraczać swoich granic,
kiedy ktoś próbuje zabrać mi wolność.
KIEDY RESPEKTUJEMY SIĘ WZAJEMNIE W TAKI SPOSÓB,
MOŻE SIĘ PRZYDARZYĆ, ŻE BĘDZIEMY DZIELIĆ CZĘŚĆ
NASZEJ DROGI, AŻ KAŻDE Z NAS
po jakimś czasie pójdzie swoją własną drogą, we wzajemnym
poszanowaniu,
niezależnie od siebie nawzajem, a jednak zwróceni ku sobie.
WTEDY CZUJEMY SIĘ WOLNI, aby poprosić kogoś o coś,
nie przekraczając przy tym jego granic,
i zwrócić ku niemu, kiedy on nas o coś poprosi,
szanując przy tym naszą wolność.
POZOSTAJEMY WOLNI I JEDNOCZEŚNIE ZWRÓCENI KU SOBIE...."
Bert Hellinger



Mam jeszcze dwie mandale w zanadrzu, na kolejny tydzień. A od malowania, póki co odpoczywam. Nie rozpisuję się, bo właściwie i tak nie mam niczego odkrywczego do powiedzenia ;)
Pozdrawiam Kochani serdecznie :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz