czwartek, 13 lutego 2020

Na ziemi niczyjej

Witam serdecznie po ponad tygodniowej przerwie.
Podczas tej właśnie przerwy powstawało dzisiejsze wdzianko.
Rodzaj ozdobnej kamizelki.
Fiolety i chabrowe niebieskości.
Włóczka to kilka rodzajów pół na pół wełny z akrylem. Jedna to 70% wełny i 30 poliester.
Czysta wełna byłaby zdrowsza, ale ma to do siebie, że gryzie. Dodatek czegoś innego jednak niweluje to gryzienie.
Całe wdzianko jest jak wszystkie poprzednie całkowitą improwizacją.
Zrobiłam duuuużo zdjęć.




































Żyć w pełni
to być zawsze na ziemi niczyjej...
Być gotowym umrzeć
po raz kolejny i kolejny

Pema Chodron

***

Świat zjawisk nigdy nie zapewni nam bezpieczeństwa. To jak w hinduskim przysłowiu: 
"Świat jest jak most. Przejdź przez niego, ale nie buduj na nim domu".

Izabela Kudła





Trochę mi się już powiększa szydełkowa kolekcja mody a'la Jyoti ;))))))))))))))) Ale...ale...
Najprawdopodobniej będzie można ją zobaczyć na żywo w maju podczas kolejnego Art Festiwalu.
Nie będzie wybiegu, będą manekiny. I ja ;))))))))))))
Kolejne szydełko to będzie chyba chusta, na którą czeka kokonek. A jakie będą kolejne wdzianka, to nie wiem. Znam tylko kolory, na które mam ochotę.
Chęć mam jeszcze na albumik z gazetowymi wierszami, na hobbitową "koronę" też, ale jak to zwykle jest, nie wiem, gdzie mnie wena poniesie...
Uściski cieplutkie ślę:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz