sobota, 5 czerwca 2021

Nie musisz walczyć..

Miałam zlecenie na naszyjnik na czerń z dżinsem. 
Kolorem dżinsowym.
No i okazało się, że przecież dżins ma różne odcienie niebieskiego.
Zrobiłam więc cztery naszyjniki! Będzie większy wybór.
Dzisiaj pokazuję dwa.
Zresztą czwarty jest jeszcze nie skończony.
Środki tych naszyjników zrobiłam z glinki samoutwardzalnej. 
A reszta to koraliki.
Średnica tych naszyjników to jest około 7cm.





























Nie musisz walczyć.
Musisz jedynie wybierać Prawdę. Tylko wybrać.
Niech Łaska walczy za ciebie, jeśli będzie taka potrzeba.
Mooji




Tym razem nie robiłam sobie za dużo zdjęć. Nie chciało mi się dopierać kreacji, zresztą czerń to nie mój kolor, moja szafa jest raczej kolorowa. Ta grafitowa bluzka stała się dyżurną, najbardziej pasującą do czarnych naszyjników.
Zrobiłam zdjęcia w niebieskiej bluzce, ale mi się nie podobał efekt i zostawiłam po jednej fotce do jednego naszyjnika.
Za niedługo kolejne dwa!
Ściskam ciepło!:**

2 komentarze:

  1. hihihi ... a u mnie czarno, szaro i jeszcze raz czarno - w temacie garderoby, aż sobie pomyślałam, że przydałby się romans z kolorem, może nawet niejednym ... Twoje naszyjniki, co tu dużo mówić - wearable art :)
    całuski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A no widzisz, dziewczyna zamawiająca ma podobną do Twojej garderoby. Czarny, szary to piękne kolory, niektórym bardzo pasują :) Całuski!

      Usuń