środa, 16 sierpnia 2023

Brama do piękna...

Sukienka koszulkowa.
Nazwę zawdzięcza koszulkom, jakie poświęciłam, żeby ją uszyć.
Mam sporo rzeczy, które zgromadziłam do recyklingu, ale do tej sukienki nic mi nie pasowało.
Otworzyłam więc swoją szafę i pocięłam całkiem nowe koszulki 😁😎
I tak ich właściwie nie nosiłam.
Jak się okazało, mam jeszcze całkiem sporo do pocięcia. O.
Wyszła całkiem nowa kreacja.
Sukienka albo tunika.







































Chodzi o sam akt stworzenia, a niekoniecznie o skończony projekt. Tworzenie to yin na jang naszej konsumpcji. To brama do piękna, przez którą wszyscy chcemy przejść. Tworzenie to mój sposób na powiedzenie światu, że go kocham.

Kevin Hearne
"Kronika wykrakanej śmierci"



A piękny jest ten świat. I jest się czym zachwycać. Kocham życie w zachwycie. Mogłabym być zachwycaczem i podziwiaczem. Tylko za to nie płacą 😂😂😂 Ale i tak tego zachwytu życzę:**
Bo karmi duszę. I wzbudza wdzięczność, że można żyć, zapatrzyć się w ciszę i po prostu oddychać. Nawet jeśli umysł krzyczy, że nic nie ma sensu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz