wtorek, 19 marca 2024

Bądź dobrej myśli...

I jeszcze parę kolaży powstało.
Sztuk cztery.
Format A4
Przeszyte kolorową nitką.
Na zdjęciach z  prowizorycznym paspartu.



MAM TĘ MOC


NAJBLIŻEJ TAJEMNICY


ŻYĆ PO SWOJEMU


ŻYCIE
MATKO JEDYNA
BEZ ZNIECZULENIA





Śmieszne, ale pocieszyła mnie Twoja rada: "bądź dobrej myśli, bo po co być złej".

Stanisław Lem, Listy



Myślę, że się trochę nakolażowałam. Ciągnie mnie gdzie indziej. W miarę czasowych możliwości, oczywiście.
Już się przyzwyczaiłam do tego, że rzadziej tu bywam i nie mam z tego powodu jakiegoś stresu.
A kiedyś miałam. Może kiedyś zrobię posta na ten temat. Takie moje przemyślenia i refleksje. Jak będę gotowa na odrobinę prywaty.
Tymczasem uściskuję słonecznie:**


1 komentarz:

  1. Twój post to arcydzieło błyskotliwości! Wnikliwy, dobrze sformułowany i naprawdę wartościowy. Dziękuję za podzielenie się swoją perspektywą. Odkryj społeczność graczy gry Aviator na naszej stronie internetowej.

    OdpowiedzUsuń