niedziela, 6 listopada 2011

Impreza scrapowa

...w gronie Stargardzianek:) Ależ było fajnie! Poznałam nowe lokalne scraperki i zobaczyłam najlepszą szafę, jaką w życiu widziałam:) Papiery fruwały, wino i poncz się lało, a my dawałyśmy czadu :D
Spotkanie odbyło się u Mellanki i były jeszcze UHK, Magdalena, IWA i Ewa. Najwięcej zdjęć jest na blogu Mellan, ja wstawiam tylko co poniektóre:)











Uwielbiam takie spotkania i mam nadzieję, że będzie ich teraz więcej.
Fajnie spotkać pokrewne scrapowe dusze i  pośmiać się razem, pociachać wspólnie i pojeść coś dobrego:) Ja co prawda mam dwie lewe ręce w kwestii kulinarnej, ale dziewczyny mają jak najbardziej prawe!  Było więc pysznie!!!

Dziękuję dziewczyny!!!

11 komentarzy:

  1. Swietne pospotkaniowe prace. Szkoda że w moim mieście nie organizuje się takich spotkań :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie super, Twoje kartki jak zawsze cudne, idę podpatrzeć więcej zdjęć na blogu Mellan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiscie szfa niezła!! nic dziwnego,że karteczki piękne, jak taki zapas cuedniek scrapowych!!

    Twoje mandale przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa ale zazdroszczę fajnego spotkania... A karteluchy przepiękne, niebieska też! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa!!!!!! Piękne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne karteczki!!!
    nie próbowałaś tej szafy wynieść ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam, było rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć, a prace sliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bym chyba nie była w stanie nic zrobić, gdyby tyle osób patrzyło mi na ręce :)), ale mimo tego spotkania zazdroszczę. Wspaniałe kartki !

    OdpowiedzUsuń