piątek, 17 kwietnia 2020

Niech cię zobaczą wiersze

Dzień doberek Kochani!
Albumik malutki przedstawiam.
Baza przeleżała parę lat, miał to być kiedyś meander book, ale mi się porozrywał, wnerwiłam się wtedy i porzuciłam ten albumik. Ale nie wyrzuciłam.
Doczekał do kwarantanny i zamiast meander booka, powstał albumik. Wymiary to 7,5cm x 7,5cm
Tak przy okazji powstawania wpisu z poprzedniego posta. Po prostu nie chciałam zmarnować papieru, którego miałam więcej.
Plus kilka śmiesznych (i nie) tekścików i proszę bardzo!
Proszę się częstować:




 Nic poważnego






Coś 
dla ducha
tylko najlepsze składniki
cisza
terapia śmiechem
serc władczyni
absolutna

***

coś 
dla ciała
przeciągnij się i 
śmiej się
przy
otwartym
oknie



zaglądaj 
czasem
do elfa
w lesie

***

niech
cię zobaczą
wiersze
dusza i reszta
i najważniejsze
w życiu
rzeczy




żeby
chciało się chcieć
warto
często
powtarzać
dziękuję

***

prowadzi 
nas
duch
który jest
a jakby go nie było



czasem
wystarczy
czysta
przyjemność
chwile
namiętności

***

przytul
drzewo
żeby
zaspokoić głód
błogości



gdziekolwiek
jesteś
utrzymuj
spokój
w
środku

***

na szczęście
wciąż
w tym
świecie
jeszcze
mieszka
miłość





życie lubi
abstrakcję nonsens
niedopowiedzenia
i jak prawdę
zasłania
odrobina tajemnicy

***

stojąc w drzwiach
epoki
zobacz
to piękne
dziwactwo












Następny post będzie bardziej szalony i zaskakujący, myślę. Realizuję swoje dziwne fantazje...;))))
Także możecie się Kochani spodziewać niebawem kolejnego posta.
Trzeba przecież jakoś ukoić nerwy.
Uściski Kochani! NIECH NAS ZOBACZĄ WIERSZE............:))))))))))))))))))))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz