sobota, 3 października 2020

Do źródła iść...

Mandala tekturkowa, 60cm x 60cm

Brązy ze złotem. Plus odrobineczka zieleni.

Trochę jak tarcza wikingów... ;) (oglądam ostatnio ten serial "Wikingowie")

























P: Jaki jest cel mojego życia ?
Jakie jest moje przeznaczenie ?
.
O: Taki, że teraz o to pytasz.
Idź do Źródła,
tam jest twój cel,
twe przeznaczenie,
I wszystkie odpowiedzi.

Nitya



A potem okularki, okularki... cztery pary nowe już mam ;) Aż do wyczerpania zapasów tworzyć się będą ;)))))
Ale i kokonki nowe mam... Zapowiada się październik twórczo całkiem!
Uściski Kochani :**

2 komentarze:

  1. Wiem, że się powtarzam, ale - powtórzę: kiedy już myślę, że w temacie mandali wszystko już było, pojawiasz się Ty z kolejną niesamowitą mandalą :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Szczerze mówiąc, sama się zaskakuję, że wciąż jeszcze nowe wersje powstają. Już przecież mam za sobą poczucie, że mandala się dla mnie skończyła... A okazuje się wciąż w nowych odsłonach. Zauważam, że nie idę w stronę zmiany tematu, a w stronę innej materii, innego budulca...

      Usuń