czwartek, 15 października 2020

Ty tylko tańczysz...

Szósta mandala z serii tekturkowej.

50cm x 50cm

Z czerwienią.









 

Wszystko jest Pustką a ty w niej tylko tańczysz. Niech taniec trwa. Możesz postrzegać siebie albo jako jednostkę albo jako Świadomość. Pierwsze jest destrukcją, drugie jest Spokojem.
Cóż jeszcze?
Zostań jako Jestem i zobacz.

Papaji




Wciągnęła mnie tektura. Przerabiam niektóre stare mandale, (które moim zdaniem i tak były słabe) żeby nie kupować nowych blejtramów. I się zastanawiam, jak ja mogłam takie płaskie nudne mandale tworzyć? ;)))))))))))
Tak sobie założyłam, żeby tą serię zamknąć na trzynastce, dziesięć już mam, ale czy mi się to uda???...Muszę się jakoś zmusić do przerwy jakiejś, bo od tuszu i farb mam zniszczone opuszki palców...;)...ale cóż zrobić, jak zatrzymać rozpędzoną rakietę?... Może uda mi się chociaż chustę podziergać...
Buziaki:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz