niedziela, 23 kwietnia 2023

Głód mojej prawdziwej natury...

Dwunasty Duszek -
Medytujący Duszek Medytacjusz, Samotnik, Eremita, Propagator wglądu w siebie.
Bardzo się lubimy.
Przyszedł jako ostatni z całej duszkowej dwunastki.
Przyszedł chyba na moje uspokojenie ;)))
Przypomnieć o tym, co najważniejsze. O ciszy. O nieustannym przypominaniu sobie, kim się naprawdę jest.

Medytacjusz zajął płótno o rozmiarze 40cm x 50cm
Jest najmniej ekstrawagancki.















Samotność jest głodem mojej prawdziwej natury.
Przestałam zwracać się do ludzi, aby to wypełnić.

Katie Byron



I z tym duszkiem można by powiedzieć, że to koniec duszkowej przygody, ale nie. Ja myślę, że to dopiero początek czegoś. Czegoś nowego.
Uściski cieplutkie ślę:**

4 komentarze:

  1. Jak to szybko zleciało, aż tuzin duszków! Niezła ekipa! No i właśnie oglądając zdjęcia miałam napisać to, co ujęłaś w ostatnim akapicie - to chyba zapowiedź czegoś nowego? Bardzom ciekawa, w jakim kierunku to pójdzie, co też fantazja Ci podpowiada :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Też ciekawa sama jestem, gdzie i w jaki sposób wena mnie poprowadzi...

      Usuń