niedziela, 31 grudnia 2023

Kroczyć radośnie!

...w kolejny rok życia!
A ten kolejny Nowy Rok 2024 otwieram...
Kolejnym Pióropuszem!
Pióropuszem, który był dla mnie wyzwaniem, zważywszy na tylko dwa kolory.
Miał być khaki - jasny i ciemny. Ze złotą nitką.
I o ile ciemny jest rzeczywiście khaki, o tyle jasny zahacza o beż.
Trudno wybierać włóczkę przez okno laptopa, w czeluściach internetu.
Mam nadzieję, że spełni życzenie.














































Jeden z odwiedzających zauważył: "Mistrz wydaje się być taki radosny".

Uczeń odpowiedział: "Zawsze radośnie się kroczy, jeśli zrzuciło się już ciężar zwany ja".


Anthony de Mello
Minuta Nonsensu


Radości Kochani, radości!
:**

2 komentarze:

  1. Zaskakujące u Ciebie zestawienie kolorystyczne, takie spokojne :)). Ale bardzo mi się podoba, w kontrze do szalonej formy :).
    Wszystkiego najlepszego na kolejny rok dla Ciebie i Twoich najbliższych, niech przyniesie dobro i piękno i niech spełniają się marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Dla mnie też zaskakujące zestawienie, ale takie było zlecenie właśnie. Potraktowałam je, jak wyzwanie ;)
      I dla Ciebie i Twoich bliskich wszystkiego najlepszego, spełnienia i dobra wszelkiego :))

      Usuń