niedziela, 24 grudnia 2023

Na zewnątrz ciebie...

Pióropusz wydziergałam.
Jeszcze przed świętami, troszkę więc sobie poczekał na zdjęcia.
Chciałam zrobić je na zewnątrz, a deszcz nie bardzo na to pozwalał.
A że w domu ciemno, to i te domowe foty zrobiłam w sztucznym świetle.

Czapka miała być kolorowa, z przewagą zielonego.
Na zlecenie.











































Mistrz oświadczył: "popełniasz błąd, szukając Boga na zewnątrz siebie".

"Powinienem więc szukać Go w sobie?"

"Czyż nie rozumiesz, że twoje wnętrze jest na zewnątrz ciebie?", spytał Mistrz.


Anthony de Mello
Minuta Nonsensu



Święta spędzam głównie dziergając, ale i z odrobiną rodzinności ;)))

Niech nam kolorowo i radośnie życie płynie:**

4 komentarze:

  1. Czy ja Ci już mówiłam, że jesteś szalona ?! Jesteś szalona !!! - i to jest komplement jak najbardziej ! Czapka jest niesamowicie piękna i oryginalna ! Kolory doskonale dopasowane...no geniusz !!! Nie mam słów. Widać, że ogrom pracy włożyłaś, podejmując się tego zadania, ale i ogrom serca. Brawo !!! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Uleńko!!! Każdy taki egzemplarz to dla mnie wyzwanie i efekt często zaskakuje mnie samą również. A szaleństwo, tak - jest mi bliskie ;)))))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczny, i bardzo fajne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń