poniedziałek, 20 maja 2024

Pod niebem błękitnym...

Art Festiwalowa niedziela.
Byłam że ja sobie wczoraj w tą niedzielę właśnie w artystycznym gronie pod naszą stargardzką Bramą Wałową miło spędzając czas.
W błogim nastroju sobie będąc.
Ale zamiast zrobić solidną fotorelację, sama jedynie pozowałam do zdjęć...
No ja to w swoim żywiole jestem przed obiektywem 😁
Kilka fotek cyknęłam, ale takie malusie kilka.
Fotografowanie jakoś mi nie szło.
A kilka zdjęć zapożyczyłam.
To te zbiorowe.
Dziękuję!































































I sobie wyjść na dwór, jak gdyby nigdy nic. Po suchej drodze, pod niebem błękitnym. Powędrować sobie beztrosko, jakby życie było wieczne, ludzie doskonali, ziemia - rajską planetą, a Bóg... jakby na pewno był!

***

Jestem dla siebie samej tak wzruszająca, że mam ochotę dać sobie buzi i pogłaskać się po głowie!

Anna Janko
Pasja według św. Hanki


Fajnie było.
Teraz wróciłam do pracy, więc mogę znów mieć przerwę, ale już postaram się, żeby ta przerwa była krótka. Mam pełno pomysłów, tylko jakoś czas muszę rozciągnąć. I nad zmęczeniem zapanować.
Tulam:**

2 komentarze:

  1. Piękna Ty i piękne Twoje prace! Super impreza, fajnie że pogoda dopisała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Tak, pogoda była piękna wbrew burzowym zapowiedziom :))

      Usuń