wtorek, 28 września 2021

Obudzić śpiącego Lwa...

Miałam już nic nie robić.
Mam dość prac do zaprezentowania.
Miałam zwolnić trochę, nadrobić zaległości domowe.
Odsapnąć trochę.
Za książkę chwycić.
...ale pojawiło się pilne zapotrzebowanie na kolorową koronę.
Nie wiedziałam, jak ma wyglądać. Poza kolorem oczywiście.
Obraz pojawił się przed snem. Jak zwykle.
Pod zamkniętymi powiekami.
Jak tylko zabrałam się do pracy, niechęć do robienia czegokolwiek uleciała...
I korona wygląda tak:

(warunki oświetleniowe kiepskie, więc zdjęcia też nie najlepsze)























Lew oznacza trzy rzeczy:
odsłonić się, odnaleźć siebie, wypromieniować się jako kreatywność, przez którą wyrażasz
... Piękno, Dobroć i Prawdę.
Wtedy Twoje życie będzie wielką inspiracją dla innych, a dzięki tej inspiracji obudzisz Lwa śpiącego w każdej ludzkiej istocie.
Lew niekoniecznie znajduje się w tych, którzy rodzą się pod znakiem Lwa.
Lew reprezentuje ludzkiego ducha. Ten duch musi zostać przebudzony, abyś nie był niewolnikiem, ale mistrzem siebie.
Celem Lwa jest zobaczenie klejnotu, gwiazdy i poświęcenie mu całego życia,
aby spojrzeć na ten cel i osiągnąć ten cel.

Torkom Saraydarian



Te słowa doskonale opisują moją lwią stronę ;)))))))))
Dziękuję autorce.
Teraz naprawdę zwalniam trochę, choć na blogu będą regularne posty. Może trochę nudno być, bo sporo wianków mam, ale czasem na pewno coś nowego zrobię, więc poprzeplatam różne rzeczy, żeby nie zanudzić. A to że zwalniam nie oznacza, że w ogóle nic nie będę tworzyć. Tak byłoby mi trudno ;)
Ale potrzebuję też oddechu.
Pozdrowienia cieplutkie ślę:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz