sobota, 2 października 2021

Kiedy moc się budzi...

W czwartek, ostatni dzień września miało miejsce ważne dla mnie wydarzenie.
Stremowana byłam niesamowicie.
Otóż w naszej stargardzkiej Bramie Wałowej miałam swój wernisaż połączony z pokazem modowym.
Zaprezentowałam drewienkową (i nie tylko) serię mandal oraz...
...wystąpiłam w roli modelki. Ja i dwie młode licealistki (Parycja i Julia) zaprezentowałyśmy moje makramowe wdzianka, wianki i korony. 
A do tego wszystkiego kolega Adrian Kochman jako Magnetronic zagrał set DJski w klimatach folktronica/etno.
...czyli było bardzo klimatycznie.
Zadziała się dla mnie magia.
Autorem zdjęć jest kolega Marek Fiszer.
Całą imprezę poprowadził Robert Sabadini.
Więcej można zobaczyć na moim fejsbukowym profilu.
Zdjęcia wrzucam w dość luźnej kolejności, pomijając chronologię ;)))



























































































Wielka moc
budzi się w tobie
kiedy wiesz
że nic
nie może
odwieść cię
od Prawdy.

Mooji




Piękna to była chwila! Dziękuję Życie :)))
:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz