piątek, 24 lutego 2023

W podziwie dla codziennych cudów życia

Hejoooo ludziska 😁
Na pełnym spontanie powstał kolejny Duszek. A raczej Duszka.
A było tak:
Siedziałam sobie i oglądałam coś w internecie, a moje dłonie jednocześnie układały jakieś formy z rzeczy leżących na biurku... W końcu nieoczekiwanie moim oczom ukazała się tajemnicza postać...
Zapytałam wprost - "kim ty jesteś?"
I usłyszałam w swojej głowie - Filomena.
Filomena, Duszka od Sztuk Poważnych i Niepoważnych 😀💗😍
Nooo, toooo...
Dzień dobry!
I dobry wieczór!
40cm x 30cm


















A jeśli zdołacie utrzymać wasze serca w podziwie dla codziennych cudów życia, wasze cierpienie wyda wam się nie mniej cudowne niż wasza radość.

Khalil Gibran



Taki skrzacik radosny.
Spodobały mi się te Duszki ;)
Wszystkiego radosnego!:**

2 komentarze:

  1. Mnie się też spodobały te Duszki :)))). Widzę, że zanosi się na nowy cykl, tym razem "duszkowy" - super!
    PS. zaglądam tutaj stale, ale ostatnio życie tak mnie pogania, że brakuje mi czasu na pisanie za każdym razem komentarza. Jestem jednak wierną fanką Twojej twórczości, nawet niedawno polecałam Twój blog u siebie, jako bardzo inspirujące miejsce :).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zanosi się na cykl duszkowy... Bardzo to wdzięczna zabawa, dziękuję Małgosiu! I dziękuję Ci ogromnie za polecenie, jak miło!
      Ja sama nie udzielam się w komentowaniu, więc zrozumiałe, jeśli u mnie ich mało, więc tym bardziej dziękuję za Twój tutaj ślad :)))
      Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń