poniedziałek, 27 lutego 2023

Jest we mnie odwaga...

Taaak, jest we mnie odwaga, żeby portretować Duszki ;)))
Kolejna przyszła do mnie...
Duszka Gusia, Opiekunka Odjazdów oraz Odmiennych Stanów Świadomości

Średnio się czułam wczoraj i ona właśnie wtedy dała znać o sobie. 
- Heej! Puk, puk! Zrobisz mój portret? 
Od razu mi się poprawił nastrój! Choć oczywiście lekko się zaniepokoiłam, czy ja jestem normalna idąc w duszkową stronę???...
Ale co tam! Od dawna nie blokuję w sobie niczego, co chce się za moim pośrednictwem pojawić.
W sensie twórczym.
Oto Gusia 💗

Drewienka, piórka i zaschnięta paleta...
50cmx 40cm














Jest we mnie odwaga, o której mi
się nie śniło.
Odwaga otwartego serca

maugo rosa
patrzenie w siebie


To na początek tygodnia ;)
Oby był pełen otwartego serca:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz