środa, 9 września 2020

Bądź widzeniem...

Ostatnia mandala z serii drewniekowej. Z serii, niestety limitowanej.

Nadszedł moment, że skończyło się drewienko.

Mandala, która wieńczy całą serię, bardzo mnie zaskoczyła. Chyba spodziewałam się czegoś innego. A to co wyszło, skojarzyło mi się tylko z jednym słowem AKTYWACJA.

Z pomarańczem w roli głównej.

40cm x 40cm






















Nie bądź widzącym, bądź widzeniem. 

Być widzącym, to być kimś, gdzieś; 

Być widzeniem to być nikim wszędzie.

Rupert Spira


I cóż ja teraz pocznę? Co będę robić??? Nadejszła ta wielkopomna chwila. Koniec. W następnym poście spróbuję pokazać całą serię razem. Taki podsumowanie zrobię. Nigdy tego nie robiłam, ale wcześniej też nie miałam takiego materiału...

Buziaki:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz