czwartek, 3 września 2020

W ciszy istnienia...

Mandala 50cm x 50cm

Drewienka, pióra i kamień z plaży na środku.

Kiedy ją kończyłam, oglądałam serial (nie pamiętam tytułu) i padły w nim takie słowa: "Nieskończoność to nie jest nieskończony czas, nieskończoność to istnienie po za czasem. Żeby osiągnąć całkowite oświecenie trzeba wyplenić z głowy przeszłość i przyszłość". Oczywiście nie jest to czymś nowym dla mnie, ale fajnie jest słyszeć takie dialogi w filmach.

Wciągnęłam się i obejrzałam kilka odcinków, zerkając bokiem na skończoną mandalę i widziałam w niej starożytną świątynię. Starożytną Świątynię Źródła Życia. Ukrytą gdzieś w trudno dostępnych górach...






















Pozostań pusty i patrz jak twój dzień rozwija się w ciszy istnienia.

Mooji


Kolejna zapowiada się w podobnym klimacie. Ale to się jeszcze okaże.

Uściski Kochani wprost ze Starożytnej Świątyni Źródła Życia:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz